Leadfellow uus turundus- ja müügikanal?

Eesti startupid on maailmas korduvalt ilma teinud. Kes ei teaks Skype või Bolt-i ja nende edulugusid. Startupid on aina rohkem pead tõstmas ja seda erinevatel elualadel. Eestis on järjekordselt tõusmas uus täht startupite rindel.

Sales leads ehk eestikeeles soojad müügivihjed ehk need on võimalikud kliendid kellele saab kohe müüa kuna nende usaldus on saavutatud ja nad on kohe valmis midagi ostma.

Leadfellow ongi uus Eesti startup, mis sai alguse just müügivihjete jagamisest. Idee tekkis puhtalt asutaja Diana kogemusest, kus tema juhitavale ettevõttele soovitati kliente ühe koostööpartneri poolt. Hea soovitus tekitas olukorra, kus müügiveenmine jäi ära ja soovitatav oli kohe valmis teenust ostma. Diana, kes sai endale uue kliendi maksis ka soovitajale omakorda väikest boonustasu selle soovituse eest. Seega kõik kolm osapoolt said kogu skeemist kasu. Kes sai uue kliendi, kes sai hea teenuse ja kes sai soovituse eest raha. Win-Win-Win nagu öeldakse.

Asutajad ise soovivad selle muuta kogu senist turundus- ja müügimaastiku. Ehk klassikaline külm telefoni müük, asenduks meeldivama sooja müügiga, kus ei ole vaja klienti hakata veenma teenust või toodet ostmaks. Samuti muudab see ka teenusetarbimist kui ka toodete ostmist kuna reeglina inimesed ei soovita halba asja vaid pigem ikka head asja. Lisaks siis ka võimalik kanal, mille kaudu on võimalik ka reaalselt ära elatuda kui tunda piisavalt inimesi ja omada häid sõpru ning koostööpartnereid.

Leadfellowl on plaanis Eestis piloottestimine läbi viia ja ka koheselt maailma vallutama minna. Sihtturuks saab olla terve maailm. Hoiame pöialt, et Eesti saaks endale juurde uue ükssarviku!

Terje
Autor Terje 4 artiklit
Terje on aastaid olnud ajakirjanik erinevates väljaannetes. Täna on ta kodune ema, kes aeg-ajalt avaldab oma arvamusi ja kogemusi elust.